Αρχική σελίδα Ηθικά προβλήματα

5 Οκτωβρίου 2020

Το κάπνισμα: Ένα αντικαπνιστικό τραγούδι




Το κάπνισμα:  Ένα αντικαπνιστικό τραγούδι
Το κάπνισμα:  Ένα αντικαπνιστικό τραγούδι
Μουσική : Αλέξανδρος Ιακώβου - Γιώργος Α. Μιχαήλ
Στίχοι : Αλέξανδρος Ιακώβου - Γιώργος Α. Μιχαήλ
Από τον δίσκο ''Κάτι καινούριο απ' τα παλιά...'' Οκτώβριος 2011

Στίχοι

Tο κάπνισμα το άρχισα μικρός
πίστευα πως μάγκα θα με έκανε ο καπνός
μα τώρα που μεγάλωσα
είδα πως ήταν σφάλμα
να το ελαττώσω προσπαθώ
μα δύσκολο είναι πράγμα

Δεν μπορώ πλέον να τρέξω
ούτε ποδόσφαιρο με τα παιδιά
όπως παλιά να παίξω
στον πάγκο μόνος κάθομαι
παίρνω από τον ήλιο χρώμα
και το τσιγάρο μου πριν σβήσει
ανάβω ένα ακόμα

Το τσιγάρο στη ζωή μου μού 'κανε κακό
μα όσο και να θέλω
να το κόψω δεν μπορώ
κι αν εσύ που με ακούς
σκέφτεσαι να τ' αρχίσεις
να ξέρεις σαν κι εμένα
κάποτε θα καταντήσεις

Τα βράδια αν με φίλους μου
θα βγω στο μπαρ μόνος μου κάθομαι και πίνω
ό,τι βρω τους βλέπω να φλερτάρουνε
την πλάτη μου γυρίζω
αντί να πάω κι εγώ εκεί
πάω έξω και καπνίζω

Το πρωί ξυπνάω και βήχω
κι ακούω απ' τα πνευμόνια μου
έναν περίεργο ήχο
κι όταν την κιθάρα μου πιάνω να τραγουδήσω
τότε δεν έχω δύναμη
ούτε για να μιλήσω

Γιώργος Ράλλης: τύμπανα Αντώνης Σταυρόπουλος: μπάσο Θοδωρής Δαμουράκης: ακουστική κιθάρα Ηρακλής Κοντός: ακουστική κιθάρα Ηλίας Καλούδης: πιάνο Αλέξανδρος Ιακώβου: βιολί

Τη χορωδία αποτελούν οι: Γιάννης Αποστολόπουλος, Κωνσταντίνος Μιχαήλ, Δημήτρης Καλογείτων, Σοφία Παραβατού, Μαρία Κατσίκα, Ελένη Βασιλακοπούλου, Βαρβάρα Βλάχου, Μαριάννα Κοάντα, Τζίνα Γάβη, Γιώργος Καρανίκας, Ηλίας Καλούδης, Μαρίλια Στυλιανίδη, Κωνσταντίνα Στάθη, Σοφία Πολυχρόνη, Χριστίνα Σταματοπούλου, Θοδωρής Δαμουράκης, Θανάσης Γκίκας.

Η ηχογράφηση έγινε στο ''studio Mythos'' από τον Θανάση Γκίκα.

Πηγή: https://www.youtube.com/watch?v=Sy3jtCH1tRc

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...