Αρχική σελίδα Ηθικά προβλήματα

30 Μαρτίου 2021

Αγαπάω τη ζωή: Ένα αντικαπνιστικό τραγούδι




Αγαπάω τη ζωή Ένα αντικαπνιστικό τραγούδι

Αγαπάω τη ζωή: Ένα αντικαπνιστικό τραγούδι

Το τραγούδι «Αγαπάω τη ζωή» είναι ένα εκπαιδευτικό τραγούδι κατά του καπνίσματος που απευθύνεται κυρίως σε μαθητές δημοτικού και γυμνασίου.

Στίχοι & ερμηνεία: Αλέξανδρος Φωτεινός / Ειρήνη Ζέρβα
Μουσική: Αλέξανδρος Φωτεινός
Παραγωγή: NoSmoke.gr M.K.O.
Ενορχήστρωση: Δημήτρης Βαϊνανίδης

Στίχοι:

Θέλω να ζήσω μια ζωή
γεμάτη ενέργεια και χαρά
σχολείο, παιγνίδι
παρέα μ’ όλα τ’ άλλα τα παιδιά

Σα μεγαλώσω θα ’χω εγώ
σώμα και πνεύμα δυνατό
μ’ ανθρώπους που αγαπάω
ευχάριστα το χρόνο θα περνώ

Στη δικιά μου ζωή
το τσιγάρο δε χωρεί

Το κάπνισμα ανήκε

σε μια άλλη εποχή
ποτέ δε θα το αρχίσω
αγαπάω τη ζωή

Δε θέλω αρρώστιες σοβαρές
από συνήθειες βλαβερές
την υγεία μου προσέχω
θα κάνω έξυπνες επιλογές

Δε θέλω θύμα να είμαι εγώ
μες του καπνού τον εθισμό
μακριά από εξαρτήσεις
την κάθε μου στιγμή θέλω να ζω

Γι’ αυτό
Στη δικιά μου ζωή
το τσιγάρο δε χωρεί

Το κάπνισμα ανήκει
σε μια άλλη εποχή
ποτέ δε θα το αρχίσω
αγαπάω τη ζωή

ποτέ δε θα καπνίσω
αγαπάω τη ζωή

Πηγή:https://www.youtube.com/watch?time_continue=42&v=ng8D4GNzAU0&feature=emb_logo


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...