Αρχική σελίδα Ηθικά προβλήματα

17 Ιουλίου 2018

Πες μου γιατί - Ένα παιδί τραγουδά για την υπάρχουσα κοινωνική αδικία




Τραγούδι: "Tell me why"

Τραγουδιστής: Declan Galbraith


Lyrics:
Στο όνειρό μου παιδιά τραγουδούν
ένα τραγούδι αγάπης για κάθε αγόρι και κορίτσι.
Ο ουρανός είναι μπλε και οι κοιλάδες είναι πράσινες
και το γέλιο είναι η γλώσσα του κόσμου.
Μετά όμως ξυπνάω και όλα αυτά που βλέπω
είναι ένας κόσμος γεμάτος από ανθρώπους σε ανάγκη.

Πες μου γιατί πρέπει να είναι έτσι.
Πες μου γιατί Υπάρχει κάτι που δε μου έχουν πει;
Πες μου γιατί Διότι δεν καταλαβαίνω,
Όταν τόσοι χρειάζονται κάποιον,

γιατί να μη δίνουμε ένα χέρι βοήθειας;

Πες μου γιατί Κάθε μέρα ρωτάω τον εαυτό μου,
τι θα πρέπει να κάνω για να γίνω άντρας.
Πρέπει να σηκωθώ και να πολεμήσω
για να αποδείξω σε όλους ποιος είμαι;
Αυτός είναι ο λόγος που ζω,
να χαραμίσω τη ζωή μου σε ένα κόσμο γεμάτο πολέμους;
Πες μου γιατί πρέπει να είναι έτσι.
Πες μου γιατί

Υπάρχει κάτι που δε μου έχουν πει;
Πες μου γιατί Διότι δεν καταλαβαίνω,
Όταν τόσοι χρειάζονται κάποιον,
γιατί να μη δίνουμε ένα χέρι βοήθειας;
Πες μου γιατί, Γιατί, γιατί, η τίγρης τρέχει;
Γιατί, γιατί, πυροβολούμε με το όπλο;
Γιατί, γιατί, ποτέ δεν μαθαίνουμε;
Μπορεί κάποιος να μου πει γιατί αφήνουμε το δάσος να καεί;

Γιατί, γιατί λέμε ότι νοιαζόμαστε;
Γιατί, απλά στεκόμαστε και κοιτάμε;
Γιατί, γιατί τα δελφίνια κλαίνε;
Μπορεί κάποιος να μου πει γιατί αφήνουμε τον ωκεανό να πεθάνει;
Γιατί, γιατί αν είμαστε όλοι το ίδιο;
Γιατί, γιατί λέμε ότι οι άλλοι φταίνε;
Γιατί, γιατί ποτέ δεν τελειώνει;
Μπορεί κάποιος να μου πει γιατί δεν μπορούμε να είμαστε απλά φίλοι;
Γιατί;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...