Εξετάζοντας τα ηθικά και βιοηθικά προβλήματα: Online Σταυρόλεξο
Online Σταυρόλεξο
Η παρούσα άσκηση
αποτελεί οργανικό τμήμα του διαδικτυακού μας μαθήματος: «Εξετάζοντας τα ηθικά και βιοηθικά
προβλήματα»και έχει ως
στόχο την περαιτέρω εμπέδωση και ανατροφοδότηση του εν λόγω μαθήματος. Επίσης,
επισημαίνουμε ότι το σταυρόλεξο δημιουργήθηκε με βάση το υλικό του
προαναφερθέντος μαθήματος και κυρίως την αρχική παρουσίαση. Ως εκ τούτου,
προτείνουμε πριν απαντήσετε στην παρούσα άσκηση να μελετήσετε προσεκτικά το
υλικό του μαθήματος.
Συμπληρώστε το σταυρόλεξο και κάντε κλικ στο
"Έλεγχος" - “check” για
να ελέγξετε την απάντησή σας. Κάντε κλικ σε έναν αριθμό στο πλέγμα ώστε να
δείτε την ένδειξη ή τις ενδείξεις για αυτόν τον αριθμό. Αφού γράψετε τη λέξη, με κεφαλαία γράμματα, στο πλαίσιο που
εμφανίζεται πατήστε Enter ώστε
αυτή να εισαχθεί μέσα στο σταυρόλεξο. Αν δυσκολεύεστε, μπορείτε να κάνετε κλικ
στο "Hint" για να σας αποκαλυφθεί μια λέξη ή ένα γράμμα.
Σημειώστε όμως ότι όσο περισσότερο
χρησιμοποιείται το "Hint" τόσο θα μειώνεται και η βαθμολογία σας !
Σταυρόλεξο
– Εξετάζοντας
τα ηθικά και βιοηθικά προβλήματα
Complete the crossword, then click on "Check" to check your answer. If you are stuck, you can click on "Hint" to get a free letter. Click on a number in the grid to see the clue or clues for that number.
Όταν διερευνούμε ηθικά ζητήματα είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε και τις κυριότερες ηθικές θεωρίες, ώστε σε κάθε περίπτωση να λαμβάνουμε τη βέλτιστη δυνατή .............
3.
Ελαχιστοποίηση των βλαπτικών επιπτώσεων και μεγιστοποίηση της ............
5.
Η Αρεταϊκή ηθική έλκει την καταγωγή της από την Αρχαία Ελλάδα. Εντοπίζει την ηθικότητα όχι στην ............... αυτή καθεαυτή ή στα αποτελέσματά της, αλλά στο ίδιο το δρών υποκείμενο που την εκτελεί.
7.
Τα άτομα μέσα σε μια δημοκρατική κοινωνία πρέπει να προσφέρουν ο ένας στον άλλον τους λόγους, οι οποίοι να καταδεικνύουν γιατί ο ένας τρόπος ................. του προβλήματος είναι καλύτερος από ένα άλλο.
Down:
1.
Όταν αντιμετωπίζουμε καταστάσεις, οι οποίες μας προβληματίζουν για το τι είναι ή τι δεν είναι σωστό να πράξουμε, αιτιολογούμε τις πεποιθήσεις μας με αναφορά σε έννοιες που έχουν ............ περιεχόμενο.
2.
Δεν πρέπει πότε να χρησιμοποιούμε κάποιον απλά και μόνο ως μέσο για την επίτευξη ενός άλλου σκοπού, αλλά πάντα να τον θεωρούμε ως ....................
4.
Οι φυσικοί επιστήμονες στοχεύουν να κατανοήσουν τι ................, ενώ οι ειδικοί σε θέματα ηθικής έχουν ως στόχο να καθορίσουν τι θα πρέπει να γίνει σε κάθε ξεχωριστή περίπτωση.
5.
Βέβαια, στο σημείο αυτό θα πρέπει να υπογραμμίσουμε το γεγονός, ότι αρκετές φορές τα επιστημονικά και νομικά ζητήματα, αλλά ακόμα και αυτά των προσωπικών μας ..................... και εθίμων εγείρουν πλείστους ηθικούς προβληματισμούς.
6.
Για να μην υπάρχουν λοιπόν παρανοήσεις, όποιος ασχολείται με την επίλυση των ηθικών ζητημάτων πρέπει να είναι ικανός να δι...................ποια ζητήματα είναι ηθικά και ποια ζητήματα είναι αμιγώς νομικά, επιστημονικά, θέματα προσωπικών πεποιθήσεων, συνηθειών ή εθίμων.
8.
Ηθικά ορθές πράξεις είναι αυτές που τείνουν να μεγιστοποιήσουν την ευτυχία του .............. (όχι του ατόμου)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.